o le a le Twill ie?

O le fola ma le vulu vulu ua ufitia e le itiiti ifo i le tasi, ma o le nonoa ma weft interlacing manatu ua faaopoopo e suia ai le fausaga ie ma e taua soo o lalagaina lalagaina lalagaina.

O le fausaga o le ie o le lua luga twill ma 45 ° tauagavale taamilo ie, o le mamanu o le twill luma e manino ma le pito i tua o le lanu twill e le manino. Ole numera o warp ma weft e latalata ile tasi i le isi, ma o le maualuga o teisi e maualuga atu nai lo le tele o weft, ma lima lagona lagona lemu nai lo le khaki.

news

Lulu twill ma sili atu nai lo 32 (18 inisi pe itiiti ifo) vulu vavae mo warp ma vulu vulu; lelei
O le ie milo e faia i le vulu o le vulu o 18 pe itiiti ifo (32 inisi pe sili atu) pei o le warp ma weft. Twill e paepae, mimigiina ma mimigi, ma e masani ona faaaoga e fai ma ofu faigaluega, sportswear, sneakers, emery ie ma spacers. O le lautele milached twill mafai ona faʻaaogaina e avea o se laupepa ma e mafai ona faʻaoga o se ie moega pe a uma ona lolomi. Le lanu ma le eseese o le 'ie lelei twill o electro-optically pe calendered ma mafai ona faʻaaogaina o ni faamalu po o lavalava kilipa.


Taimi Post: Iulai-06-2020